CITY 93.7 se mění na Hitrádio City 93.7 FM!
Rebranding Hitrádia City 93.7 rozšíří pokrytí rodiny Hitrádií o klíčový pražský trh s největší koncentrací zadavatelů reklamy, agentur a media buyerů. Nový vizuální styl a zvukový obal Hitrádia City 93.7 má posílit vnímání značky a oslovit nové posluchače z cílové skupiny 20-39 let. Skupina MEDIA BOHEMIA přichází s rebrandingem jedné z nejstabilnějších značek na českém rádiovém trhu Hitrádia City 93.7. Jako Hitrádio City 93.7 se představí od 1. května. Spolu s novým názvem a logem Hitrádio City 93.7 nasazuje nový zvukový obal, který je identický s celou formátovou rodinou Hitrádií. „Zatímco nový zvukový obal bude shodný s Hitrádii, vizuální styl Hitrádia City 93.7 FM je odlišný. Nové logo sdílí s Hitrádii symbol srdce, ale více rozvíjí vztah rádia s Prahou.“komentuje změnu Martin Maďarka, programový ředitel Hitrádia City 93.7
Autorem nového vizuálního stylu je grafik Georgi Stojkov, který má za sebou úspěšnou spolupráci s Febiofestem, či kapelou Kryštof a je autorem celého nového vizuálního stylu Hitrádií. Dominantou nového loga se stává srdce. Nové logo je doplněné imageovým claimem „Jsme srdce, které hraje.“
„Projekt spojení Rádia City 93.7 FM se značkou Hitrádia je jednou z hlavních marketingových prirorit letošního roku. Hitrádia potřebují silné a úspěšné Hitrádio City 93.7 FM jako ambasadora značky na pražském rozhlasovém trhu. Rádio City 93.7 FM potřebuje být Hitrádiem, protože to pro něj znamená budoucnost ve skupině silných regionálních rádií, která mají ambice i zázemí rozvíjet se a konkurovat celoplošným stanicím.“ říká Jan Neuman, programový ředitel a člen představenstva MEDIA BOHEMIA.
Zvukovou a vizuální změnou se nemění programová filozofie rádia. Hitrádio City 93.7 FM bude i nadále metropolitním hudebním rádiem, které přináší více hudby a méně slov, nejnovější zprávy z Prahy a nejrychlejší dopravní informace z metropole.
Rebranding Hitrádia City 93.7 odstartovalo zvláštním vysíláním na 1. máje. Je podpořen hrou Poslouchám Hitrádio City 93.7 FM, v rámci které posluchači soutěží o 250.000,-Kč. On-air kampaň je doplněna OOH kampaní, která komunikuje sedm vybraných části Prahy a online kampaní.