MMS drží nejvyšší denní poslechovost i celkový share
(10.02.12) Mediazastupitelství Media Marketing Services a.s. drží i nadále nejvyšší hodnoty denní poslechovosti na českém rádiovém trhu. Výsledky měření Radio Projektu za období 1.7. 2011 – 17.12. 2011 potvrdily více jak 40% podíl MMS na trhu s denním zásahem téměř 2,8 mil. posluchačů zastupovaných rádií.
MMS s odstupem zůstává jedničkou na českém rádiovém trhu s celkovým share zastupovaných rádií nad 40%. „Výsledky měření z druhé poloviny loňského roku dokládají, že MMS Total je v daily reach tím nejefektivnějším produktem a poskytuje inzerentům stabilně nejsilnější zásah klíčových cílových skupin posluchačů.“ říká Daniel Sedláček, generální ředitel MEDIA MARKETING SERVICES a.s.
Vítězem měření poslechovosti je jednoznačně Rádio Blaník, nejposlouchanější regionální rádio a zároveň nejsilnější stanice ze stáje MMS. Jeho nárůst týdenní poslechovosti o 59 tis. posluchačů, spolu s nárůstem sharu o 0,5%, znamená vůbec největší růst ze všech sledovaných rádií.
Z dalších rádií zastupovaných MMS posílilo středočeské Rádio Jizera. Svou pozici si na jihu a západě Čech upevňuje síť Rock Rádií, která setrvale posiluje ve všech sledovaných ukazatelích, jak denní a týdenní poslechovosti, tak i sharu. Na Moravě se i nadále daří rádiu Petrov, které mírně posílilo. A jako celek posílila i rocková síť Hey rádií. Vzhledem k cílové skupině mladší populace, která vykazuje ve sledovaném období dlouhodobě obecně nižší poslech, dosáhly pozitivního výsledku také sítě Hitrádií (spolu s rádiem City 93,7) a Fajn rádií. Jejich poslechovost osciluje kolem stabilních 1,3 milionů, resp. 460 tisíc posluchačů.