Produkt MMS “Snídaně pro lepší náladu” nejlepším využitím rádia v roce 2011
(04.11.11) Kampaň SNÍDANĚ PRO LEPŠÍ NÁLADU probíhající na podzim roku 2010 na síti Hitrádií z media zastupitelství MMS a.s. pomohla nejen partnerovi soutěže Nescafé Dolce Gusto zdvojnásobit tržní podíl v segmentu mleté a zrnkové kávy v průběhu období říjen – prosinec 2010, ale byla oceněna v prestižní soutěži FLEMA v kategorii Nejlepší využití rádia.
Snídaně pro lepší náladu patří mezi speciální produkty mediazastupitelství MMS a.s. Po dobu 4 týdnů probíhá soutěž pracovních kolektivů o “Snídani pro lepší náladu”. Na vybrané pracoviště následně přijíždí promo hlídka Hitrádia, která na místě vaří různé druhy nápojů dle individuálního výběru. Uvolněnou náladu pak podporují moderátoři Hitrádií.
Do kampaně na podzim loňského roku se zapojilo téměř 15 000 soutěžních kolektivů v celé ČR. Promo hlídky přichystaly na 160 snídaní, během nichž připravily kolem 7 tisíc šálků kávy. 32 pracovních kolektivů vyhrálo kávovar Nescafé Dolce Gusto. Z průběhu výjezdu pořizovaly promo teamy Hitrádií záznamy, které byly umistěny na youtube.
V letošním roce kampaň Snídaně pro lepší náladu probíhá za partnerství kávy Jihlavanka. Podrobnější informace je možné nalézt např. na stránkách Hitrádia Orion (http://www.hitradioorion.cz/clanek/snidane-pro-lepsi-naladu-s-hitradiem-orion).
FLE media awards (zkráceně FLEMA) oceňují nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku. Je určena všem profesionálům působícím na českém a slovenském mediálním trhu – plánovačům, nákupčím z mediálních a reklamních agentur, marketingovým pracovníkům ze strany zadavatelů a médiím. Během pěti let své existence se vyvinula v platformu, která prostřednictvím svých aktivit umožňuje „setkávání“ agentur, medií a zadavatelů zaměřené na oblast kreativity a efektivity v mediích.