MMS Total nejsilnějším a cenově nejefektivnějším produktem na rádiovém trhu
(04.08.11) Rádia zastupovaná společností Media Marketing Services a.s. potvrdila svůj týdenní zásah bezmála 4.8 milionů posluchačů. Z aktuálně zveřejněných výsledků měření Radio Projektu za období 1.1. 2011 – 30.6. 2011 vychází MMS jako nejsilnější mediazastupitelství ve všech sledovaných ukazatelích. Celkový nárůst sharu mediazastuitelství MMS dosáhl 1,3 % na 40,9%. Vedoucí pozici MMS na rádiovém trhu pak potrhuje nejvyššší denní i týdení poslech.
Odstup mezi produktem MMS Total a konkurenčním RRM Total se zvýšil na 4,3 %. Zajímavěji vychází rozdíl v obchodně atraktivních cílových skupinách, kde MMS Total dosahuje vyšších a cenově efektivnějších zásahů. „Výsledky potvrdily produkt MMS Total jako nejefektivnější produkt na trhu rozhlasové reklamy. Pro zadavatele reklamy je toto jistě podstatná informace před hlavní inzertní sezónou.“ komentuje výsledky Daniel Sedláček, generální ředitel MMS.
Největší zásluhu na zvýšení celkového share mediazastupitelství MMS má stabilně posilující pražské Rádio City. Zisky si připsalo i západočeské Hitrádio FM Plus. K výsledku podstatně přispěl i růst rádií Beat a Country rádia. Na Moravě posílilo jihomoravské rádio Petrof a Rádio Čas. Ze sítě Hey rádií byl největší příspěvek rádia Hey! Praha.