Radio Projekt: Rádia MMS poslouchá týdně přes 4,5 milionu lidí
(07.05.10) V období, kdy poslechovost českých rádií zažila dosud nejhlubší pokles, oslovují stanice zastupované společností MEDIA MARKETING SERVICES (MMS) týdně 4.558.000 posluchačů. To MMS zajišťuje tržní podíl 37,8 %.
„Podle Radio Projektu je celková poslechovost českých rádií nejnižší od roku 2006, kdy bylo toto systematické sledování rozhlasového trhu zahájeno,“ říká k aktuálním výsledkům Petr Lágner, obchodní ředitel MMS. „Nám se i přesto podařilo udržet naši pozici. Je to jednak díky tomu, že některé námi zastupované či přímo vlastněné stanice dokázaly i v tomto období přilákat více posluchačů – to je případ například Fajn Radia, Fajn Radia Hity a některých Hitrádií – a také díky tomu, že od května MMS opět prodává reklamní čas olomouckého Rádia Rubi, které se po necelém půlroce vrátilo do portfolia námi zastupovaných stanic,“ dodává P. Lágner. Z rodiny Hitrádií zaznamenaly růst týdenní poslechovosti například Hitrádio Orion, Hitrádio Dragon a především pak Hitrádio Magic Brno, které týdně alespoň jednou poslouchá 40 tisíc lidí. Nejúspěšnější regionální rozhlasovou stanicí je i nadále Rádio Blaník, kterému v poslechovosti mohou konkurovat pouze celoplošné rozhlasové stanice.