Radio Projekt: MMS má více než dvě pětiny trhu
(09.05.08) Podle posledního Radio Projektu dosáhl share MEDIA MARKETING SERVICES (MMS) 40,6 %. MMS tak opakovaně potvrzuje pozici jedničky na českém trhu.
Znamená to, že prostřednictvím produktu MMS Total, který společnost zadavatelům reklamy nabízí, zasáhne komunikační kampaň realizovaná na soukromých regionálních rádiích v jejím portfoliu 4,769 milionu posluchačů týdně (populace ČR ve věku 12-79 let). Denní poslechovost všech rádií zastupovaných MMS činila 2,803 milionu lidí.
„Poslechovost rádií v síti MMS a tedy i share našeho mediazastupitelství je dlouhodobě stabilní, od prvního pololetí roku 2007 neklesl pod 40 procent,“ komentuje výsledky Radio Projektu Pavel Lupjan, ředitel národního prodeje MMS. „Tato vysoká čísla jsou samozřejmě jedním z argumentů, kterými oslovujeme naše obchodní partnery. V průběhu května navíc budeme schopni detailně prezentovat i výsledky projektu měření efektivity rozhlasové komunikace, které ukazují, že reklama v rádiu dokáže nejen zasáhnout miliony lidí, ale vyvolat i žádoucí a dlouhodobou odezvu,“ dodává P. Lupjan.
Zveřejněné údaje o poslechovosti jsou dalším výstupem měnového výzkumného projektu Radio Projekt agentur STEM/MARK a Median, který mapuje poslechovost českých rádií. Výsledky jsou zveřejňovány čtvrtletně za klouzavé pololetí. Aktuálně publikovaná data o poslechovosti se týkají období od 1. 10. 2007 do 31. 3. 2008.