Prodej CD Hit za hitem II vynesl na boj s rakovinou 120 000 korun!
Historicky druhé charitativní album Hitrádia Hit za Hitem II vyneslo na boj s rakovinou 120 tisíc korun. Kompilační CD, na které zdarma poskytly své singly největší hvězdy české a slovenské hudební scény jako Tomáš Klus, Michal Hrůza, Chinaski, Kryštof, Mandrage a další a další, zakoupily v adventním čase za symbolickou částku 50 korun tisíce posluchačů. I druhé CD Hitrádia, jehož kmotry se stali Ewa Farná, Sára Saudková a Igor Timko, tak v krátkém čase překročilo hranici platinové desky.
Šek na vybranou částku z rukou kmotrů převzala Lída Šimáčková ze sdružení Lymfom Help. Právě tomu věnuje společnost MEDIA MARKETING SERVICES a.s. veškerý výtěžek z prodeje CD. „Víme tak přesně, na co peníze budou použity – půjdou pomáhat pacientům, kteří se po těžké onkologické léčbě vrací zpět do běžného života,“potvrdil ředitel programové divize Hitrádií Michal Sroka. „Moc děkujeme za celé sdružení a všechny pacienty s maligním lymfomem posluchačům Hitrádia a vůbec všem, kteří s přípravou alba pomohli. Díky vám se podařila úžasná věc. Moc si toho vážíme a doufáme, že budeme moci pokračovat i v příštím roce,“ neskrývala při převzetí šeku dojetí Lída Šimáčková z obdarovaného sdružení.
Za 120 000 korun, jimiž na dobrou věc přispěli posluchači Hitrádií, bude moci sdružení poskytovat pacientům bezplatnou péči psychologa v rámci vlastní psychologické poradny a například umožní absolvovat kurz jógy, která napomáhá ke zlepšení fyzické kondice a dechové rehabilitace lidí po onkologické léčbě.
Více na: www.hitradio.cz