Výtěžek z prodeje charitativního CD Hit za hitem je více než 100 000 korun!
Historicky vůbec první CD Hitrádia získalo platinovou desku!
Limitované edici stačilo pouhých deset dní, aby získala platinovou desku. CD zakoupily tisíce posluchačů, díky nimž se podařilo nashromáždit 106 880 korun na charitativní účely. Vyplnilo se tak to, co přáli CDčku jeho kmotři – Sára Saudková, Michal Malátný a Igor Timko – aby dělalo radost dvakrát!
Charitativní CD Hit za hitem obsahuje výběr dvaceti největších současných hitů. Obsahuje skladby od skupiny Kryštof, Tomáše Kluse, Xindla X, Teamu, Nightwork, Verony, Václava Neckáře či Pehy. Jako bonus CD obsahuje společnou píseň kapel Chinaski a No Name Ná ná ná o česko-slovenském přátelství. Výtěžek z prodeje charitativního CD, které stálo 50 Kč, věnovala společnost MEDIA MARKETING SERVICES a.s. ve čtvrtek 7. února zástupcům občanského sdružení Lymfom help. Předání se uskutečnilo krátce po 15. hodině přímo ve vysílacím studiu Hitrádia.
„Víme přesně, na co peníze budou použity – částečně pokryjí náklady spojené s fungováním registrů dárců kostní dřeně a zajištěním zpracování odebraných vzorků, neboť rozbor odebrané krve stojí kolem dvou tisíc korun a zdravotní pojišťovny jej nehradí,“ potvrdil ředitel programové divize Hitrádií Michal Sroka.
Za více než 100 000 korun, jimiž na dobrou věc přispěli posluchači Hitrádií, bude moci být odebrána a vyšetřena krev více než padesáti dárcům kostní dřeně, a tak zachráněny další lidské životy.
Děkujeme všem, kteří se na této charitativní akci podíleli!