Hitrádia mění po deseti letech logo a zvukový obal!
Skupina Media Bohemia přistupuje po deseti letech budování Hitrádií k novému brandingu. Síť devíti regionálních stanic Hitrádií mění od pondělí 30. května vizuální styl a zvukový obal. Po deseti letech budování brandu „Hitrádia“ má nový branding posílit vnímání značky Hitrádií a oslovit nové posluchače z cílové skupiny 20-45 let. Skupina Media Bohemia, pod níž rádia patří, chce Hitrádia dále rozvíjet v jejich tradici silných regionálních značek v hitovém formátu AC (adult contemporary), uvedla v pondělí dopoledne.
Media Bohemia označuje rebranding za nejvýraznější na rádiovém trhu v uplynulých deseti letech. Nový zvukový obal vznikl v nahrávacích studiích v Berlíně za spolupráce se studiem Audiowerk, českými muzikanty a zpěvačkou Dashou.
V pondělí 6. června představí Hitrádia i nové grafické logo, nový font a své nové barvy. Oválné ohraničené logo nahradí nové logo vytvořené ostravským grafikem Georgi Stojkovem, který např. spolupracoval s Febiofestem či s kapelou Kryštof. Dominantou nového loga je hrající srdce. Logo se promítá i do nového sloganu Hitrádio – rádio, které hraje!
„Nešlo nám čistě o změnu loga. Zadáním byla změna komunikačního konceptu Hitrádia. Kreativní návrh Georgi Stojkova byl zcela jednoznačně nejpromyšlenější a pracuje skutečně s celkovým komunikačním konceptem,“ uvedl Jan Neuman, člen představenstva Media Bohemia pro řízení programu.
„Před deseti lety jsme měli hlavní cíl vytvořit programově homogenní skupinu regionálních rádiových lídrů, zároveň ale zachovat jejich regionální jedinečnost. Dnes se posouváme o krok dál a nový komunikační koncept Georgi Stojkova má za cíl posílit pozici Hitrádií u posluchačů jako jejich srdeční první volby,“dodal Neuman.
Zvukovou a vizuální změnu má doplnit uvolněnější a mladší projev moderátorů. Rovněž zpravodajství nového Hitrádia má být dynamičtější, flešovitější a zábavnější při zachování regionální kompetence a serióznosti. Síť Hitrádií si týdně naladí přes 1 mil. posluchačů.