Media Bohemia začleňuje do Hitrádií Rádio Černá Hora!
Východočeské Rádio Černá Hora se v pátek 14. září 2018 proměnilo v Hitrádio Černá Hora.
Rebranding Hitrádia Černá Hora významně rozšíří pokrytí sítě Hitrádií o východočeský region. Zadavatelům reklamy, agenturám a media buyerům se tak rozšíří nabídka portfolia Hitrádií. Nový vizuální styl a zvukový obal Hitrádia Černá Hora má posílit vnímání značky a oslovit nové posluchače z cílové skupiny 20-45 let.
Skupina MEDIA BOHEMIA přichází s rebrandingem jedné z významných tradičních značek na českém rádiovém trhu – Hitrádia Černá Hora. Po měsících příprav se v pátek 14. září mění název, vizuální styl i zvukový obal této zavedené značky na rozhlasovém trhu. Spolu s novým názvem a logem Hitrádio Černá Hora nasazuje nový zvukový obal, který se inspiruje zvukovým obalem sítě Hitrádií.
„Rebranding takto silně zavedené značky byl jedním z nejtěžších, které jsme v posledních letech připravovali. Velmi jsme zvažovali, kam až můžeme se změnami zajít tak, aby Hitrádio Černá hora ze změn vyšlo jako silnější, atraktivnější stanice.“ komentuje změnu Jan Neuman, programový ředitel MEDIA BOHEMIA. „Věřím, že Hitrádio Černá hora si udrží své stávající posluchače, ale nově získá na atraktivitě i pro další posluchače ve východních Čechách.“ dodává Jan Neuman.
Zvukovou a vizuální změnou se nemění programová filozofie rádia. Hitrádio Černá Hora bude i nadále východočeským hudebním rádiem, které přináší Víc muziky, nejnovější zprávy z regionu a nejrychlejší dopravní informace z celého kraje.
Další podrobnosti rebrandingu dodává programová ředitelka sítě Hitrádií Markéta Rachmanová. „Zatímco síť Hitrádií používá již třetím rokem hlas Jana Maxiána, Hitrádio Černá Hora si ponechává jako staniční hlas Mariána Balatu. Hitrádiu Černá hora zůstane i vlastní slogan „Víc muziky“, kterým se bude lišit od ostatních Hitrádií.“ komentuje změnu Markéta Rachmanová. „Nicméně dochází k převzetí vizuálního stylu Hitrádií. Černá Hora už nebude černožluté rádio, ale přidá se k ostatním Hitrádiím, která mají srdce. Srdce, které hraje. Při rebrandingu sítě Hitrádií posluchači motiv srdce přijali s velkým nadšením a my ho vnímáme jako důležitou součást marketingové komunikace značky Hitrádíí.“ přidává programová ředitelka sítě Hitrádií.
Rebranding Hitrádia Černá Hora odstartuje 14.září speciálním dnem, kdy se již po východních Čechách bude pohybovat tým, který rozveze posluchačům dárky „od srdce“. Dále bude podpořen velkou podzimní kampaní 10 nebo 10, v rámci, které budou posluchači soutěžit o 200.000 Kč. On-air kampaň doplní BB kampaň na vybraných místech východních Čech.