MMS i nadále upevňuje svoji nejsilnější pozici na trhu
(10.11.06) Největší nárůst počtu posluchačů zaznamenala dle nejnovějších výsledků průzkumu poslechovosti Radio Projekt rádia zastupovaná mediazastupitelstvím Media Marketing Services (MMS).
Stanice MMS si každý týden naladí 4,590 mil. posluchačů, což je více než 50 % populace ČR ve věku 12-79 let. Pravidelně, tedy denně tato rádia poslouchá 2,747 mil. lidí, jenž představují 40,8 % podíl na celkové poslechovosti v České republice. Tyto údaje jednoznačně potvrzují MMS v pozici leadra na trhu s rozhlasovou reklamou.
„Výsledky, kterých dosahuje MMS mezi rozhlasovými mediazastupitelstvími jsou opřeny o úspěšná regionální rádia. Radio Projekt totiž v průběhu celého letošního roku vykazuje zvyšování zájmu o soukromá regionální rádia, což se projevuje růstem jejich podílu na poslechovosti..“, konstatuje v souvislosti s novými daty Pavel Lupjan, obchodní ředitel MMS, a doplňuje: „MMS jako celek, který se skládá z dostatečně silných a zároveň se formátově doplňujících regionálních stanic je pak schopen nabídnout oproti konkurenčním produktům nejen masové oslovení populace, ale i selektivní zásah mnoha cílových skupin.“
Zveřejněné údaje o poslechovosti jsou třetím výstupem nového výzkumného projektu Radio Projekt, který mapuje poslechovost českých rádií. Výsledky jsou zveřejňovány čtvrtletně za klouzavé pololetí. Aktuálně publikovaná data o poslechovosti se týkají období od 1.4. – 30.9. 2006.