MMS nabízí nejvíce posluchačů
(10.05.07) Dnes zveřejněné výsledky poslechovosti Radio Projekt opět potvrdily dobrou pozici soukromých regionálních rádií v portfoliu MEDIA MARKETING SERVICES na českém rozhlasovém trhu.
Mediazastupitelství MEDIA MARKETING SERVICES (MMS) nabízí reklamním klientům dlouhodobě nejsilnější rozhlasový produkt MMS Total s týdenním zásahem 4,568 milionu posluchačů, což představuje rovných 52 % populace ČR ve věku 12-79 let. Průměrný denní zásah komunikační kampaně realizované na rádiích produktu MMS Total je úctyhodných 2,640 milionu posluchačů. Tyto údaje opět potvrzují MMS v pozici nejsilnějšího rozhlasového mediazastupitelství a leadra na trhu s rozhlasovou reklamou.
„Těší nás, že můžeme našim klientům nabídnout prostřednictvím produktu MMS Total opět silnější zásah. Weekly Reach 52 % nedosahuje žádný jiný standardně nabízený rozhlasový produkt na trhu.“, uvádí k aktuálním výsledkům poslechovosti Pavel Lupjan, ředitel národního prodeje MMS.
Zveřejněná data poslechovosti jsou prvním letošním výstupem výzkumného projektu Radio Projekt, který mapuje poslechovost českých rádií. Výsledky jsou zveřejňovány čtvrtletně za klouzavé pololetí. Aktuálně publikovaná data se týkají období od 1.10.2006 – 31.3.2007.