MMS spouští web procradio.cz
(22.09.08) Společnost MEDIA MARKETING SERVICES (MMS), největší rozhlasové mediazastupitelství na českém trhu, pokračuje v aktivitách, jejichž smyslem je prosazovat rozhlas jako účinné a efektivní reklamní médium.
Spuštěním webu www.procradio.cz navazuje MMS na výzkum efektivity rozhlasové reklamy, jehož výsledky poprvé prezentovala odborné veřejnosti letos v květnu.
Obsah portálu vychází z dat a analýz, které byly v rámci výzkumu efektivity rozhlasové reklamy shromážděny. Je určen převážně zadavatelům reklamy, ale i mediabuyerům. Prezentuje – a to i na konkrétních příkladech reálných rozhlasových spotů – nakolik je reklama v rádiu účinná, jaké základní parametry by rádiový spot měl mít, aby dobře fungoval, a obsahuje i řadu klíčových dat týkajících se posluchačů rádia.
Web se také věnuje důležitým charakteristikám rádia, které posilují význam tohoto média v rámci mediamixu. Jde především o masový zásah rádia (poslouchá ho téměř 85 procent populace mezi 12 a 79 lety), jeho selektivitu (která umožňuje velmi přesné zacílení reklamní komunikace na předem zvolenou cílovou skupinu) nebo skutečnost, že rádio je denní a přednákupní médium.
Významnou součástí webu je i sekce věnovaná srovnání nákladové efektivity rádia s jinými mediatypy a synergickým efektům mezi rozhlasovou a televizní kampaní.