Pod značkou MMS nyní i lokální a regionální rozhlasová reklama
(01.10.06) V rámci restrukturalizace skupiny Stamford Managing (STM) dochází ke sloučení prodeje lokální a regionální rozhlasové reklamy na rádiích skupiny STM. Fůzí společností zabývajících se prodejem národní a lokální a regionální reklamy vznikla nová společnost Media Marketing Services a.s. Ta se tak stává největší společností zabývající se rozhlasovou reklamou v ČR. STM tak učinil další krok v procesu konsolidace skupiny.
Spojení prodeje lokální a národní reklamy proběhlo v rámci fůze společností Media Marketing Services s.r.o., Proradio a.s., Trilobum Media a.s., Radio Media s.r.o., Faktor media spol s r.o. a BDG, s.r.o. K 1.10. tak byla do Obchodního rejstříku zapsána nová nástupnická společnost Media Marketing Services a.s. (MMS a.s.), která přebírá všechny činnosti a závazky a pohledávky fůzujících společností. Vznikla tak největší společnost pro rozhlasovou reklamu v České republice.
„Fůzí dochází k unikátnímu spojení obchodního know-how MMS s.r.o. z národního trhu se znalostí lokálních klientů a jejich potřeb“, říká k fůzi obchodní ředitel MMS a.s. Pavel Lupjan a pokračuje: „Inzerenti z regionů tak dostanou přístup ke službám a know-how, které dosud mohli využívat jen velcí zadavatelé reklamy. MMS rovněž získává těsnější kontakt se zadavateli v regionech. Dokážeme tak dříve a lépe podchytit budoucí velké reklamní zadavatele z dynamicky se rozvíjejícího segmentu malých a středních podnikatelů.“
Jednou z fůzujících společností je i BDG, s.r.o., která pro společnosti ze skupiny STM vykonávala činnosti spojené s vedením účetnictví a ekonomickým řízením. Fůzí se tak do MMS a.s. koncentrují všechny podpůrné aktivity a služby, které nemají přímý vztah k tvorbě programu rozhlasových stanic. „Tato centralizace obslužných činností do jedné servisní společnosti nám přinese roční úspory v řádech milionů korun“, říká k dalšímu aspektu fůze generální ředitel MMS a.s. Daniel Sedláček.
Uvedená fůze je po změně vlastnické struktury a nejnovějších akvizicích rozhlasových stanic dalším z důležitých kroků v procesu konsolidace skupiny STM. Cílem tohoto procesu je zefektivnit vnitřní procesy ve skupině, stabilizovat její pozici na trhu a připravit ji na blížící se digitalizaci rozhlasového vysílání.