Rádia zastupovaná MMS získala nejvíce nových posluchačů
(09.08.06) Rádia zastupovaná mediazastupitelstvím Media Marketing Services (MMS) získala podle nejnovějších výsledků průzkumu poslechovosti nejvíce nových posluchačů. Nárůst posluchačů o 136 tis. na celkových 4,564 mil. tak MMS pomohl posílit pozici nejsilnějšího rozhlasového mediazastupitelství v ČR.
Rádia zastupovaná mediazastupitelstvím Media Marketing Services (MMS) získala podle nejnovějších výsledků průzkumu poslechovosti nejvíce nových posluchačů. Nárůst posluchačů o 136 tis. na celkových 4,564 mil. tak MMS pomohl posílit pozici nejsilnějšího rozhlasového mediazastupitelství v ČR. Podíl rádií zastupovaných MMS na celkové poslechovosti se po očištění dat o rádia sítě Hey!, která již nejsou od 1.8. součástí portfolia MMS, zvýšil o 1,4% na 39,5%.
„Uvedené údaje ukazují, že dynamika růstu regionálních rozhlasových stanic zastupovaných prostřednictvím MMS si pranic nezadá s růstem celoplošných rádií“, uvádí k novým datům o poslechovosti Pavel Lupjan, obchodní ředitel MMS, a dodává: „Díky úspěchu regionálních rádií poskytujeme zadavatelům reklamy prostřednictvím našeho produktu MMS Total přístup k více jak 4,5 mil. potenciálních zákazníků a tedy bezkonkurenční zásah pro jejich rozhlasovou reklamu. Šíře našeho portfolia nám rovněž umožňuje nabízet u originálních výběrů stanic MMS Výběr přesné cílování reklamních kampaní podle zvolených kritérií při garanci celoplošného pokrytí.“
Zveřejněné údaje o poslechovosti jsou druhým výstupem nového výzkumného projektu Radio Projekt, který mapuje poslechovost českých rádií. Výsledky jsou zveřejňovány čtvrtletně za klouzavé pololetí. Aktuálně publikovaná data o poslechovosti se týkají období od 1.1. – 30.6. 2006. Další, za období 1.4. – 30.9. 2006, budou zveřejněna na začátku listopadu.