MMS

nabízí reklamní prostor

54 rozhlasových stanic,

které týdně osloví 4,2 milionů lidí

Rádio

je druhé nejoblíbenější

médium v ČR!

Týdně ho poslouchá 86% lidí.

Media Marketing Services

je součástí holdingu

Media Bohemia,

nejsilnější ryze česká mediální skupina.

Rádio

je všude kolem nás.

Lidé ho poslouchají

více než 5 hodin denně!

Ročně vymyslíme a zrealizujeme

téměř 15 000 kampaní.

Pravidelně získáváme ocenění

za nejúspěšnější rozhlasovou kampaň roku

Zajišťujeme

lokální, regionální i celoplošné kampaně

na nejúspěšnější rozhlasových stanicích -

Blaník, Hitrádia, Fajn radia, Rockrádia, Čas...

Radio Projekt: MMS dále posílila na trhu s rozhlasovou reklamou

(05.11.09) Podle výsledků RadioProjektu vzrostl podíl společnosti MEDIA MARKETING SERVICES (MMS) na rozhlasovém trhu o další procento. Společnost dosáhla tržního podílu 40,1 % a nadále je nejsilnějším hráčem na trhu s reklamním časem českých a moravských rádií. Také poslechovost rozhlasových stanic zastupovaných MMS ve sledovaném období (1. 4. – 30. 9. 2009) vzrostla, v součtu posílily tyto stanice o 36 tisíc týdenních posluchačů. Znamená to, že některé z rádií zastupované společností MMS poslouchá alespoň jednou týdně více než 4,9 milionu posluchačů.

Tržní podíl společnosti MMS tak stabilně roste již několik čtvrtletí po sobě, od nejbližšího konkurenta, mediazastupitelství RRM (32,3 %), ji nyní dělí téměř osm procent. Další subjekt – společnost Media Master, která zastupuje především takzvaná veřejnoprávní média, ovládá zhruba pětinu trhu, zbytek tvoří rozhlasové stanice, které svůj reklamní čas obchodují samy.

Denní poslechovosti rozhlasových stanic zastupovaných společností MMS vzrostla o 38 tisíc posluchačů a ve sledovaném období činila 2,901 lidí. Týdenní i denní poslechovost stanic v portfoliu MMS rostly již páté čtvrtletí v řadě.

Dařilo se i rádiím, která patří do vlastnické struktury skupiny Media Bohemia, podobně jako mediazastupitelství MMS. Rádio Blaník si připsalo dalších 9 tisíc posluchačů týdně, s poslechovostí 1,028 milionu suverénně kraluje regionálním stanicím ČR a je rovnocennou konkurencí čtyřem celoplošným rádiím. Poslechovost celé rodiny rádií Blaník činí 1,331 milionu lidí.

Hitrádia včetně Radia City si alespoň jednou týdně naladí 1,444 milionu lidí, Fajn radia oslovila 476 tisíc posluchačů. Rock Radia, nejmladší rozhlasová rodina skupiny Media Bohemia, zvýšila týdenní poslechovost o 8 tisíc na 160 tisíc lidí.

Údaje o poslechovosti jsou pravidelným výstupem měnového výzkumného projektu Radio Projekt agentur STEM/MARK a Median, který mapuje poslechovost českých rádií v populaci ČR ve věku 12-79 let. Výsledky jsou zveřejňovány čtvrtletně za klouzavé pololetí. Aktuálně publikovaná data o poslechovosti se týkají období od 1. 4. 2009 do 30. 9. 2009. Poslední Radio Projekt, na jehož výsledky se v porovnávání odvoláváme, hodnotil období od 1. 1. 2009 do 30. 6. 2009.

Copyright 2015 MEDIA MARKETING SERVICES a. s., Bělehradská 299/132, 120 00 Praha 2
IČO: 276 04 942 Společnost je zapsána v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze oddíl B, vložka 11148.
Informace jsou v souladu s novelou zákona č.344/2007 Sb. Bez písemného souhlasu provozovatele tohoto portálu, je šíření jeho obsahu zakázáno.