MMS

nabízí reklamní prostor

54 rozhlasových stanic,

které týdně osloví 4,2 milionů lidí

Rádio

je druhé nejoblíbenější

médium v ČR!

Týdně ho poslouchá 86% lidí.

Media Marketing Services

je součástí holdingu

Media Bohemia,

nejsilnější ryze česká mediální skupina.

Rádio

je všude kolem nás.

Lidé ho poslouchají

více než 5 hodin denně!

Ročně vymyslíme a zrealizujeme

téměř 15 000 kampaní.

Pravidelně získáváme ocenění

za nejúspěšnější rozhlasovou kampaň roku

Zajišťujeme

lokální, regionální i celoplošné kampaně

na nejúspěšnější rozhlasových stanicích -

Blaník, Hitrádia, Fajn radia, Rockrádia, Čas...

Radio Projekt: MMS dále roste, Blaník má přes milion posluchačů

(07.08.09) Společnost MEDIA MARKETING SERVICES (MMS) posílila svou pozici nejsilnějšího rozhlasového mediazastupitelství na českém trhu: Její tržní podíl činí 39,1%. Vyplývá to z výsledků Radio Projektu, které byly zveřejněny dnes. Oproti minulému výstupu Radio Projektu si MMS polepšila o 1,4%. Pozitivní byly pro MMS také výsledky poslechovosti. V období od 1. 1. 2009 do 30. 6. 2009 vzrostla týdenní poslechovost o 120 tisíc lidí na celkové 4,88 milionu posluchačů.

Nárůst denní poslechovosti rozhlasových stanic zastupovaných společností MMS činil 112 tisíc lidí, celková denní poslechovost těchto rádií tedy v uvedeném období činila více než 2,86 milionu posluchačů. Poslechovost stanic v portfoliu MMS tak rostla již čtvrté čtvrtletí po sobě.

Poslechovost rostla bez výjimky také všem rodinám rádií, které jsou vlastněny skupinou Media Bohemia, do níž MMS patří. Rádio Blaník je jedinou regionální rozhlasovou stanicí v ČR, jejíž poslechovost přesáhla milion posluchačů; milionovou hranici kromě Blaníku zdolaly už jen čtyři celoplošné stanice. Poslechovost celé rodiny Blaník pak vzrostla o 56 tisíc lidí týdně a činí 1,33 milionu lidí.

Hitrádia si připsala 9 tisíc, po započtení Rádia City dokonce 15 tisíc týdenních posluchačů a jejich poslechovost se tak blíží hranici 1,5 milionu. Výrazně si polepšila i Fajn radia, kterým přibylo 26 tisíc týdenních posluchačů a týdně si je tak naladí 476 tisíc lidí. Dařilo se také rodině Rock Radií, která si především díky nárůstu poslechovosti Rock Radií Prácheň a Gold připsala 7 tisíc posluchačů navíc.

Údaje o poslechovosti jsou pravidelným výstupem měnového výzkumného projektu Radio Projekt agentur STEM/MARK a Median, který mapuje poslechovost českých rádií v populaci ČR ve věku 12-79 let. Výsledky jsou zveřejňovány čtvrtletně za klouzavé pololetí. Aktuálně publikovaná data o poslechovosti se týkají období od 1. 1. 2000 do 30. 6. 2009. Poslední Radio Projekt, na jehož výsledky se v porovnávání odvoláváme, hodnotil období od 1. 10. 2008 do 31. 3. 2009.

Copyright 2015 MEDIA MARKETING SERVICES a. s., Bělehradská 299/132, 120 00 Praha 2
IČO: 276 04 942 Společnost je zapsána v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze oddíl B, vložka 11148.
Informace jsou v souladu s novelou zákona č.344/2007 Sb. Bez písemného souhlasu provozovatele tohoto portálu, je šíření jeho obsahu zakázáno.