Změny v produktech MMS
(07.06.05) Od 1.6.2005 se mění produkty MMS a rovněž souhrnné statistiky MMS
V souvislosti s převzetím jedenácti rozhlasových stanic ze skupiny Radio Investments / Metromedia se od 1.6. 2005 mění rovněž struktura produktů MMS. Stávající produkty HIT Total a Český výběr jsou od 1.6. 2005 zrušeny a nahrazeny novými produkty MMS Total a MMS Výběr, jejichž součástí je i zmíněných 11 nových rozhlasových stanic.
Kampaně objednané před 1.6. 2005 budou uskutečněny podle nasmlouvaných podmínek. Síť zastupovaných stanic se přejmenovala z Hit Radio Network na MMS Radio Network.
MMS tedy od 1.6. 2005 zastupuje 56 rozhlasových stanic, které podle nejnovějších průzkumů poslechovosti (Media Projekt 1.10.2004 – 31.3.2005, populace 12-79 let) týdně poslouchá 3.930.000 posluchačů. Podíl rádií MMS Radio Network na celkové poslechovosti činí 41,3%.
Do 1.6. 2005 zastupovala společnost MMS 46 rozhlasových stanic, které podle nejnovějších průzkumů poslechovosti (Media Projekt 1.10.2004 – 31.3.2005, populace 12-79 let) týdně poslouchalo 3.401.000 posluchačů. Podíl rádií Hit Radio Network na celkové poslechovosti činil 34,6%.